" e x p r e s s i o n m y p a s s i o n o n f a s h i o n "

home | about me | facebook | twitter | tumblr

assalamualaikum .. n heyyyyy guyss !!!

wahhhh aku suda meng-non-privacy kn blog aku utk kali ini, but akn ku privacy kn blek blew aku rase aku da xprivacy , cheeehh . actually byk yg aku nak story kat cnie . tpi rase cm malas . coz malas nak pikir bende yg dah jadik. bukak kurungan, hampir memutuskan hubungan dan tutup kurungan. HAHA :) sumpah gilaa ~**

--------------------------------------------------------------

oke la, korg nk thu ark activity aku skrg nehh? of course arr SEDANG MENCUBA PERIKSA SPM .
in other words, * Sijil Paling Mudah *. tettttt mampus aku kalu cg2 denga aku ckp gini. haqhaqhaq.
alamakk, itu ketawa bdk kecik lahh . haishhhh :)


so, today aku decide nak cter psal exam yg dah aku lalui selame empat ary empat malam pakej lengkap penginapan disediakan dan makan percuma serta pengangkutan pergi dan balek menaiki private jate hak milik persendirian . ceewahhhh bajet org kaya jek . tp betol taww . huhu :)

-----------------------------------------------------------
  • first day , 7teen Augustus Two O One O .

paper Bahasa Melayu * bahasa jiwa bangsa .
hahaa , paper ne aku suke coz aku faham pew yg dy tulis . so dgn menggunakan segala ayat2 klasik dan bungabunga bahasa yg telah di hafal sejak mlm tadik aku pon segeralah mencoretkn nya ke atas test pad sekolah yg cun tuhh . dgn harapan Puan Rohanah @ cegu bm @ mak k.FatinRazali dpt menandanya dgn hati tenang dan terbuka smbil tersenyum lebar dgn pencapaian aku lantas memberikan aku sekurang2nya A tolaktolak . (A+ la tuhh . waduhhh )

  • second day , 8teen Augustus Two O One O .

paper English . i lookkkeeee :)
actually this paper quite easy for me, but the facts that i was born as javaness had made myself become little bit agony when speaks or write in english languange . why ? becoz my tongue became * kelu lidah ku tak berkata when speaking . i can't speak fluently but i understand what it means . just difficult for me to answer the question without no suitable idea . haha :)

  • third day, 9teen Augustus Two O One O .

agama islam . * solat itu tiang agama . hehe :)
paper ne senang tpi sbb aku xbrape hafal psal kerajaan bani umaiyah n abbasiah menyebabkn aku sukar utk menjwbnye. moral of the story is, bdk2 form4 yg akn amek spm next year tolong jgn abaikn subjek nie mcm aku slalu buad oke !!! hahahaa , ye laa , time ustaz cerita kt depan kdg2 aku terlelap skejap , ( nk ckp tido kang kantoi plak , so ckp je la terlena. huhu :P )


  • fourth day, twenT Agustus Two O One O .

sejarah *history drive me crazy .
hahahaaa kene jwb psal perang dunia pertama . korg yg bace nie ponn belom tntu tahu ape tu first world war kann ? huhu so sile tolong jgn gelakkn aku kalu aku ckp aku jwb yg tu dgn menggunakan ayat2 yg di beri sebelum exam start oleh encik jiran sy yg pagi petang siang mlm kt rumah dan kat sekolah menjadi jiran sy . huhu :) haaa kalu korg thu spe jiran aku tuhh jwb arr . jawab jawab . kalu betol aku ciommm korg . haha :)



then , cuti sabtu ahad . pastu smbong balek exam next monday . aduhhh takut lahh .



oke lahh , smpai sini jek. jap agy aku update lgi satu entry psal............ psal pape je lah. haha :)
bubbyyee .





p/s ; esok sekolah .

p/s/s ; Selamat Berpuase :)




u makes me blink blinkk ~**
FatinZulaikha



Suka entry nie ? Like lah. Lagi baik komen sekali. Terima Kasih :)

No comments: