" e x p r e s s i o n m y p a s s i o n o n f a s h i o n "

home | about me | facebook | twitter | tumblr

Aku panggil Kasih Sayang

Tinta aku berdarah lagi...


Untuk seorang bernama kekasih  hati --


*senyum*


Tertulis namanya oleh si Pencipta
Untuk hadir melengkungkan bibir
Bagi sebuah senyuman
Yang pernah dulu suram


" Tolonglahhh, aku tak nak bercinta lagi....!!!! "


Tersekat di kerongkong tak mampu aku lafazkan
Tatkala dia lalu menguntum senyuman
Di kenyit mata sepetnya
Tersusun barisan putih
Aku cair


*pause*



Menjadi peminat senyapnya
Bukan satu tugas yang senang
Terpaling wajahnya ketika di Jebat
Aku tertunduk, bisu..
Sedang diri melancarkan serangan zionis
Terhadap diri sendiri


Antara mengaku -- atau lepaskan ???



Saat paradikma dunia tak mampu berdiri
Aku bagai cd terbalik tak boleh pusing



Sedih


Matahari terbit
Dunia mengorbit
Aku, dia, terbabit
Untuk secubit
Yang aku panggil--


Kasih sayang



*malu*



Cintaku, suamiku, ayah anak-anakku.
Suka entry nie ? Like lah. Lagi baik komen sekali. Terima Kasih :)

No comments: