" e x p r e s s i o n m y p a s s i o n o n f a s h i o n "

home | about me | facebook | twitter | tumblr

Inilah akibatnyaaaaa

Dulu aku berangan nak jadi doktor
Dulu aku berangan nak jadi kaunselor
Dulu aku berangan nak jadi kontraktor
Dulu aku berangan nak jadi Thor


*okay itu aku tipu


Berangan itu ini sana sini tak berkesudahan bila buku pun aku campak ke tepi.

Mak jerit, belajar... belajar... belajar... 


*senyap* sambung dgn muka buku tak tahu malu.



Lepas dapat result, silakan padan muka dgn diri sendiri. Sial.

Satu ayat yang boleh aku fikir. Cilaka.


Kenapa aku tak dapat A tegak macam dia orang ???
Kenapa A aku senget benget ???
Kenapa takde satu titik kepuasan jatuh atas tangan ???
Kenapa air jernih yg menetes ???


Padan muka.



Nota ; Masih belum berjaya, bukan TAK pernah berjaya. Nasib baik sem nie DL. Cuba lagi, si pendek.
Suka entry nie ? Like lah. Lagi baik komen sekali. Terima Kasih :)

No comments: