" e x p r e s s i o n m y p a s s i o n o n f a s h i o n "

home | about me | facebook | twitter | tumblr

Aku & Pekan Nanas

Kuala Lumpur.

Siapa tak pernah jejak kaki ke sana ???

Aku.

Boleh bilang berapa kali aku ke sana. Pakai jari telunjuk, hantu, manis dan kelingking.

Noob.

Aku sesak dengan udaranya.
Aku sesak dengan pengangkutannya.
Aku sesak dengan suasananya.
Aku sesak dengan bunyi-bunyiannya.
Aku sesak dengan kepantasannya.
Aku sesak dengan orang-orangnya.
Aku sesak dengan jenayahnya.
Aku sesak dengan metropolitannya.


Lagi sekali, aku noob.


Mungkin sebab dah terbiasa dengan keadaan luar bandar.
Dah sebati dengan 19 tahun usia jasad ini.


Pekan Nanas.


Traffic light cuma ada 3.
Keluar rumah pergi sekolah pukul 7.15 pagi.
Tak payah susah susah redah mesin besi bergerak setiap hari.


*pause*


Aku tak boleh duduk KL.
Suka entry nie ? Like lah. Lagi baik komen sekali. Terima Kasih :)

No comments: