" e x p r e s s i o n m y p a s s i o n o n f a s h i o n "

home | about me | facebook | twitter | tumblr

Hello. I'm back sayang :)

Assalamualaikum and Hye guys.


Long time no see me ? Feels weird when I'm updatinng this blog ? Yeahh it's quite a long long time I didn't managed to update my blog. I'm so sorry for left you behind sayangg. Busy and malas je senanye nak update. Since this is my semester break, ( me no longer part 1 student yeahh ) so, I just want to get back my life as a blogger like before. Nothing change in this blog actually. Hmmmm banyak cakap kau orang bukan suka pun. Hahaha :p


This entry I just want to share with you guys out there my currently life. As a human being, ( pengaruh BEL 120 ) I do have lots of thing happened to me. I'm happy, sad, lonely, freak and many more. Yeahhhhh but sometimes aku mcm lagi suka dgn life yg sekarang. I don't know why. Maybe this is the part of me to meet someone that give so much to remember in my life. Hmmmm hidup dekat kolej buat aku belajar how to be independent cute girl *__*, having friends that can be by my side through happy or sad time, missing my family, meet real or fake friends semua tuuu. And yeahhh aku sayang semua kawan2 Tourismers batch Mei-Oct 2011. Senioritas pun semua baik je dgn aku. Auuwwww :) Not to be forget, levelmates 23 Tun Senaja yg too ohsemmmmm. 


Aku tak tahu nak cerita apa dekat entry nie. Aku rasa mcm nak listkan experience and memories sepanjang aku jadi budak Part 1 lahh. Okay tak ?? Okay je kannn hahahaha cakap banyak pun tak guna. 


1. Masa MDS , the time when I met my roomates. Ameera Aqeela, Syafikah Yahya and Nur Faiezah. They were too awesome and really made my day everyday.

2. Buat prank masa birthday Pika Yahya and Pika Rosli sampai kene marah dgn RS semua hahaha. Simbah air kotor yg kitorang letak macam2 dalam dia. Tepok telor atas kepala Pika semua. Credit to Meera, Pika, Athirah J and Faiezah :)

3. Classmates days out. 1st keluar dgn Ili and Eein. Then dgn Tira and kak Eya. Pergi berbuka puasa kat Windmill Restaurant. Makan western sambil took picture (my hobby) all the foodies. Lepak kat DP, naik river cruise and yeahhh love my classmates :)

4. Makan-makan with senior yg baik hati ( secret :p ), sahur together, lepaking together, pergi Alor Gajah dgn dia hahahaha secret :p

5. Roomates days out. Pergi makan KFC, lepak McD, movie ( Hantu Bonceng ) at GSC Hatten Square, picnik at Pantai Tg Bidara, seol theraphy, shopping and many more we do together..

6. Buka puasa with roomies and 2 kakak gonjeng which always made me laugh sampai senak perut. Kak Raja and Kak Lisa are too awesome sis I ever had. Time buka puasa if kurang seorang, sangat lah tak seronok.

7. Watching movies together in the room. Buat bising, sepahkan bilik, bergaduh beramai-ramai. OMG Miss the moment :')

8. The sad part, I'm crying because of something that really made me hurt and this 5 awesome people were stand behind me and put so much spirit and it just made me stronger :)

9. Our event which is Tourism Talk, Heritage Run and Prada which is sangat sangat seronok. Masa nie gathering semua kelas and bergelak ketawa, chill sama-sama. Auuwww rindu moment tuuu :p

10. Amir and Fatin days out. Hahaha Amir is my classmates, my twitter guy, yeahh selalu lepak keluar dgn dia. Pergi shopping, teman dia cari baju raya, makan ( Nando's, Kenny Rogers, McD etc) buka puasa express, movies ( Horrible Bosses, The Hangover Part II, Hantu Bonceng ) and going to PD met his friends :)

11. Dalam kelas selalu buat bising, buat kecoh, yeayyy paling best bila mereka kena denda dlm kelas BEL 120 sebab tak datang kelas. Kena menyanyi and semua out of tone !!! Hahaha.

12. Aku kena denda sebab kalah dgn group Obama waktu kelas Bel. So, aku, Ekin, kak Eya and Tira kena nyanyi lagu sekolah masing2. Masa tu aku mcm OMG this is shit you know. But end up terpaksa juga nyanyi. Dah lah lupa lirik, hahaha bangang je.

13. Mintak excuse keluar cepat dgn Miss Diana sebab nak keluar dgn Wan pergi Alor Gajah beli barang. Hahaha nonsense.

14. Someone belanja McD and nasi paprik malam2. Hahaha credit goes to Danish. Thanks buddy :)

15. Haaaa and first time tengok org donate blood betul2 depan mata aku. Auuucccchhh aku kan penakut, tengok jarum dia yg dah macam straw vitagen tu lagi lah kecut. Masa tu si Faizzal yg donate blood. Eee scaryyyy -..-

16. Aku missunderstood dengan Ekin. I hate this part :'( Ily..

17. Budak2 level 23 keluar bilik berebut nak beli nasi lemak telur mata, sosej and jambu yg makcik tu jual kat level. Dah lah dia pit stop dekat depan toilet. God. Just imagine we all craving nak beli nasi lemak tu sebab masing2 kelaparan and malas nak turun. Hahaha..

18. Ada budak2 text kitorg tanya nak beli nasi lemak tak ? And they are from other kolej. Business sungguh. Hahaha.

19. Pinjam lappy roomates sebab masatu takde lappy sendiri. Huhuhu thanks again roomates :)

20. My BFF, Ili Nurhuda sebab nak share everything with her. I love you babe :)

21. What else ? Ohhh Annual General Meeting dekat Equatorial Hotel Melaka.Yeahh masa nie semua dress up lawa2 handsome2 and I was like Oh God. I need to capture all the moment. Hahaha paling best bila nama aku randomly pick utk naik stage and buat performance. Hell yeahh masa tu aku dgn Obama, Shareena, Zally and Nasuha. End up kitorg buat cat walk je. hahaha :)

22. Masa final exam, study dgn roomates dekat tepi tangga. Paper BEL 120 and CTU masing2 mcm tak amek port sangat. But turn to Business Math punya paper semua study mcm nak gila. And aku suka paper HTM 130 sebab best. Well I love to read compared to calculation punya subject. Sucks. And paling best malam before HTT 120 punya paper which is the last paper of the sem. Tak study langsung sebab konon dah dapat spot from miss Yan. Hahahaa kitorg duduk tepi tangga berbual from 11pm until 1am. Siap bentang tikar semuaaa and Pika buat video aku tengah joget lagu Afrojack. Wth. Hahaha :p


  
Classmates, from left
Ili, Kak Sue, me, Naza, Liza


Cleaning DTM Garden







Liza and Kak Sha. The awesomeness :)


Heritage Run , from left
Pika Yahya, me, Ekin, Faiezah and Meera




Johnnys Time baby !!!!




One World Food Fiesta. Feeding Ekin :)


Tun Senaja level 23 The vavavooommm :p


Prada Event. Ramai kan sweethearts saya kat sana :)


With Syafiq Sanusi or Obama :p


Roomie yg kiut miut *__*


Roomies lagiiiii hehehe :p


Tourism Talk. With Miss Aziean, the purple lady :)



River Cruise with Tira and Kak Eya and Amir


AGM with my kakak Aty yg sangat lah cute !!!!! 


With Ewan. My part 2 senior.


With Amir


Erul and Faizzal. Budak kelas A.


With @sheismin hahaha Mimi Hazwani my neighbour and budak kelas C


Flowers for Ili :)


My buddy yg awesomeness :)


This is my girl :)

Too many things to be share dgn korang semua life aku sepanjang bergelar Part 1 student. Hahaha Like seriously, this is the best part ever in my life. Banyak lagi yg aku tak cerita sebab aku dah malas. Hahaha :p


p/s : Rasa macam tu je. Okay nanti aku update lagi. And aku rasa entry kali nie aku mcm bersopan santun sangat. Why eh ? Hahaha okbai.


the ordinary writer
cik Sakura

Suka entry nie ? Like lah. Lagi baik komen sekali. Terima Kasih :)

No comments: